Известие

Collapse
No announcement yet.

Кросвагон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ти напрово ме отказа хахах.... Добре де колко издържат амортисьорите кекави ли са?

    Comment


    • #17
      Здравейте.
      Да отчета и моите 5 ст. по темата:
      Всеки се разполага според бюджета си. За употребяван автомобил общовалидно правило: 60% за покупка 40% за отремонтиране на придобивката. Колкото по-близо до най-евтиния кросвагон толкова по-реалистичен бюджет 50 на 50. Другото е самозаблуда. Колко струва това или онова няма никакво значение към тотала. В момента в който придобиеш Алфа и най-вече кросвагон /производство само от 2005 до 2007 г/ губиш 60% от покупната цена при препродажба. С други думи - ако ще купувате Алфа и кросвагон, пресмятайки знайни и незнайни непридвидими разходи, с идеята да е на сметка - по-добре MB, VAG или каквото и да е немско. Ако имате ентусиазъм - добре дошли на борда!
      Поздрави.
      Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

      Comment


      • #18
        Мен не ми трябва да ми е на сметка колата ,а да ми върши работа ..
        Нз немска или каквато и да е друга марка кола с 4x4 с толкова екстри за тези пари ,за които се предлага кросвагона .Примерно съм се спрял на Октавия 2004 4x4 101 TDI и сравнение с Кросвагона, Алфата ми се струва по-добре като здравина ,поддръжка,качество

        Comment


        • #19
          Здравейте.
          Наистина Алфа като година и екстри е най-евтина за придобиване и подръжка. Немските, със сигурност, са на двойно повече км от кросвагон, една и съща година на производство. Кросвагон има няколко стандартни и скъпи болежки, но нищо по-различно от всяко 4х4. Всичко друго са предрасъдъци.
          Само едно сравнение - няма друга 1900 см3 с 320 Нм/150 к.с. дизел за тези пари на тези години
          Поздрави.
          Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

          Comment


          • #20
            И аз съм на това мнения, но който питам всички ми казват бягай от алфите... Аз не съм на мнение, че немските са най най, но всеки човек си преценява. Можете ли да ми кажете, кои са скъпите ремонти и дали тази алфа си заслужава https://m.auto.bg/details/11484418163164508

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ray4o Покажи съобщение
              Само едно сравнение - няма друга 1900 см3 с 320 Нм/150 к.с. дизел за тези пари на тези години
              Аз се сещам пък само за един немец от годините на 156-цата с тези параметри и някак си не мога да се сетя за италианец.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #22
                Здравейте.
                Кола по снимка не се избира. Въпреки, че аз така направих и се оказа грешка В раздела с форумни сервизи си изберете някой и закарайте колата за оглед. Ако тези изброени неща са сменени от настоящият собственик да ви каже в кой сервиз и проверете там дали е така. Единствено не разбирам теглича. Стандартните скъпи ремонти /с работа/ са съединител комплект - 1200 лв минимум, кардан - може и до 2000 лв, амортисьори - според зависи, винаги 4 еднакви гуми шантав размер - от 500 лв до ....., затапване и софт премахване на ЕГР - до 200 лв, стартер и алтернатор не са скъпи, но е много разглобяването, турбина - може да стигне до 600 лв, турбо маркучи - по 100 лв бр. ръждата - не спи, а си работи подмолно и т.н. глупости. ВСИЧКО Е СПОРЕД ЗАВИСИ Това не значи, че на Вас ще ви се случи. Има достатъчно кросвагони на пазара, за да избирате. И те така. Нищо непоправимо.

                Колега ВО дайте жокер за немеца, защото вече се оглеждам за подмяна на автопарка
                Поздрави.
                Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

                Comment


                • #23
                  Кардана се прави в рамките на 200-600лв.
                  Може и до 5 бона да стигне, зависи как те излъжат.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • #24
                    Здравейте.
                    Карданът, нов, в интернет-а е 1200 евра.
                    Поздрави.
                    Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

                    Comment


                    • #25
                      немски кенеф с торсенипа и 272 коня става само за

                      Comment


                      • #26
                        Кардан във Еврован -нов излиза към 1200лв.По моргите искат за втора употреба 800
                        sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                        ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                        ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                        Продавам Алфи на части!

                        Comment

                        Working...
                        X