Ти напрово ме отказа хахах.... Добре де колко издържат амортисьорите кекави ли са?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кросвагон
Collapse
X
-
Здравейте.
Да отчета и моите 5 ст. по темата:
Всеки се разполага според бюджета си. За употребяван автомобил общовалидно правило: 60% за покупка 40% за отремонтиране на придобивката. Колкото по-близо до най-евтиния кросвагон толкова по-реалистичен бюджет 50 на 50. Другото е самозаблуда. Колко струва това или онова няма никакво значение към тотала. В момента в който придобиеш Алфа и най-вече кросвагон /производство само от 2005 до 2007 г/ губиш 60% от покупната цена при препродажба. С други думи - ако ще купувате Алфа и кросвагон, пресмятайки знайни и незнайни непридвидими разходи, с идеята да е на сметка - по-добре MB, VAG или каквото и да е немско. Ако имате ентусиазъм - добре дошли на борда!
Поздрави.Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)
Comment
-
Мен не ми трябва да ми е на сметка колата ,а да ми върши работа ..
Нз немска или каквато и да е друга марка кола с 4x4 с толкова екстри за тези пари ,за които се предлага кросвагона .Примерно съм се спрял на Октавия 2004 4x4 101 TDI и сравнение с Кросвагона, Алфата ми се струва по-добре като здравина ,поддръжка,качество
Comment
-
Здравейте.
Наистина Алфа като година и екстри е най-евтина за придобиване и подръжка. Немските, със сигурност, са на двойно повече км от кросвагон, една и съща година на производство. Кросвагон има няколко стандартни и скъпи болежки, но нищо по-различно от всяко 4х4. Всичко друго са предрасъдъци.
Само едно сравнение - няма друга 1900 см3 с 320 Нм/150 к.с. дизел за тези пари на тези години
Поздрави.Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)
Comment
-
И аз съм на това мнения, но който питам всички ми казват бягай от алфите... Аз не съм на мнение, че немските са най най, но всеки човек си преценява. Можете ли да ми кажете, кои са скъпите ремонти и дали тази алфа си заслужава https://m.auto.bg/details/11484418163164508
Comment
-
Първоначално публикувано от ray4o Покажи съобщениеСамо едно сравнение - няма друга 1900 см3 с 320 Нм/150 к.с. дизел за тези пари на тези годиниA20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Здравейте.
Кола по снимка не се избира. Въпреки, че аз така направих и се оказа грешкаВ раздела с форумни сервизи си изберете някой и закарайте колата за оглед. Ако тези изброени неща са сменени от настоящият собственик да ви каже в кой сервиз и проверете там дали е така. Единствено не разбирам теглича. Стандартните скъпи ремонти /с работа/ са съединител комплект - 1200 лв минимум, кардан - може и до 2000 лв, амортисьори - според зависи, винаги 4 еднакви гуми шантав размер - от 500 лв до ....., затапване и софт премахване на ЕГР - до 200 лв, стартер и алтернатор не са скъпи, но е много разглобяването, турбина - може да стигне до 600 лв, турбо маркучи - по 100 лв бр. ръждата - не спи, а си работи подмолно и т.н. глупости. ВСИЧКО Е СПОРЕД ЗАВИСИ
Това не значи, че на Вас ще ви се случи. Има достатъчно кросвагони на пазара, за да избирате. И те така. Нищо непоправимо.
Колега ВО дайте жокер за немеца, защото вече се оглеждам за подмяна на автопарка
Поздрави.Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)
Comment
Comment